3D-друк Zortax допомагає Toyota скорочувати вартість та терміни збірки приладів
- 23 лютий 2023 13:43:45
- Переглядів: 528
Японська транснаціональна автомобільна компанія Toyota розповіла, як впровадження 3D-друку Zortrax допомогло оптимізувати операції зі збирання автомобілів.
На двох польських підприємствах у Валбжиху та Єлч-Ласковицях Toyota перейшла від обробки складальних пристроїв та пристроїв з ЧПУ до їх виробництва з використанням систем Zortrax M300 Plus. При цьому автомобілебудівній компанії вдалося скоротити витрати та терміни виробництва необхідних інструментів та запасних частин, оптимізувавши продуктивність своєї виробничої лінії. Деталі, які нині друкуються в 3D на заводі фірми, поділяються на чотири категорії: пристрої для позиціонування, пристрої для складання, інструменти для складання та кришки. Після друку вони часто поєднуються з іншими компонентами, створеними з використанням субтрактивних технологій, для формування інтегрованих збірок.
Велика частина роботи на заводах Toyota у Польщі пов'язана із встановленням двигунів у автомобілі, які вона збирає, а потім продає у Європі. На об'єктах, де понад 3000 співробітників зараз працюють як із бензиновими, так і з гібридними автомобілями Toyota, розташовані спеціалізовані лабораторії 3D-друку, в яких встановлено обладнання Zortrax вартістю понад 100000 злотих (23000 доларів США). За словами компанії, усі інвестиції в обладнання для 3D-друку на її заводах у Польщі окупилися за один рік.
«Нам не потрібно зберігати запасні частини, тому що ми можемо надрукувати їх на 3D-принтері на запит. Ми можемо запустити процес 3D-друку щоразу, коли виникне така необхідність», — пояснює Лукаш Кондек, інженер, відповідальний за 3D-друк у Toyota. «Нам не потрібно чекати, доки наш відділ інструментів зможе подбати про наші замовлення. 3D-друк скорочує час очікування необхідних інструментів з тижнів до днів, а іноді навіть годин».
Хоча в 2018 році компанія Zortrax вийшла на ринок 3D-друку смолою, випустивши оригінальну систему Inkspire, вона найвідоміша як виробник машин для виробництва плавлених ниток (FFF). У цій частині свого портфоліо фірма пропонує 3D-принтери Endureal, M200 Plus, M300 Dual та M300 Plus, кожен із яких працює з використанням власної технології екструзії Layer Plastic Deposition Plus (LPD).
Zortrax M300 Plus здатний створювати величезні деталі у вигляді окремих відбитків. На практиці це означає, що користувачам не потрібно розбивати великоформатні моделі на окремі частини для збірки, що може вимагати інтеграції з'єднань — слабких місць, які часто впливають на довговічність.
Програмне забезпечення системи також робить її особливо придатною для масштабного розгортання, а її підтримка ниток сторонніх виробників надала їй широкий спектр додатків, включаючи все, від прототипування продуктів сонячної енергії до виробництва унікальних продуктів, натхнених кіберпанком.
Міхал Семаско, керівник відділу досліджень та розробок Zortrax, сказав: «Однією з ключових переваг використання 3D-принтерів Zortrax у виробництві та промисловості є їх перевірена та надійна, стабільна конструкція та простота обслуговування. Це означає, що світові виробники, такі як Toyota, можуть покластися на них, коли друкарське обладнання має вирішальне значення для підтримки роботи складальної лінії.
Щоб ще більше покращити можливості своєї пропозиції, Zortrax також продовжує впроваджувати матеріали та поновлення для своїх машин. Минулого року компанія випустила нову нитку для 3D-друку Z-PEEK космічного класу. З того часу Zortrax випустила свої повністю металеві пакети, які уможливлюють 3D-друк металом на Endureal.